perjantai 24. syyskuuta 2010

Täydellisen yöpaidan metsästys



Olen jo jonkin aikaa etsinyt uutta, kaunista yöpaitaa. Nyt vietin tovin surffaillen ja niitä etsien, ja löysin tämän:

kuva: The White Company

Tuo vaikuttaa ainakin lähes täydelliseltä: brodeeraukset ja napit tuovat paitaan sitä jotain. Paidan tyyli on sanalla sanoen i h a n a. Ja lyhyemmät hihat ovat mukavat öisin. Aina ne kuitenkin kivertyvät ylös.

Yöpaita on tähän kellonaikaan hyvin ajankohtainen noin yleisestikin ottaen. Ja viikkokin on ollut niin väsyttävä, että... Uuden työn opettelu tuntuu imevän kaikki mehut, enkä ole itseeni silti pätkääkään tyytyväinen. Hemmetti. Mikä älynväläys oli aloittaa ihan uudella alalla. Kysyn vaan. Saa muistuttaa, jos joku muistaa mitä joskus olen sanonut perusteluiksi..! :))

Ja tästä uudesta alasta puheen ollen. Kun nyt olen taas viisi päivää tehnyt sitä käytännössä, vietän huomenna kuusi tuntia Turun yliopistolla opiskellen teoriaa. Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta sitä minä kaipaan. *Saada itse istua kuuntelemassa ja vastaanottavana osapuolena.* Huominen vaan osuu tosi huonosti tähän tarkoitukseen, sillä meillä on Ruotsin sukulaisia käymässä ja emäntä sen kun huinii ihan muissa maisemissa. Ehkä nipistän vähän luentojen lopusta...

Kauniita unia mukavissa yöpaidoissa itse kullekin!!

2 kommenttia:

  1. Onnea täydellisen yöpidanmetsästykseen! Itse pidän lyhyistä, koska kieriskellessäni yöpaita ikävästi käpertyy ympärilleni :) Mikä on muuten uusi alasi? Tosin en muista vanhaakaan?

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Lyhyistä minäkin tykkään. Pitkät ovat mainoskuvissa niin tyylikkäitä ja elegantin näköisiä, mutta käytäntö onkin sitten ihan muuta...
    Nykyinen alani on koulutus, ja tätä ennen olin hankemaailmassa. Pitkää työuraa mulla ei kaiken kaikkiaan vielä ole, sillä valmistuin viimeksi vasta edelliskesänä.

    VastaaPoista